Καλάθι Αγορών

Συνήθεις Ερωτήσεις

Γενικές Ερωτήσεις

Ο καλύτερος και πιο άμεσος τρόπος είναι να επικοινωνήσετε μέσω της φόρμας που μπορείτε να βρείτε εδώ
Δεν χρειάζεται να δημιουργήσετε λογαριασμό για να παραγγείλετε ένα προϊόν. Υπάρχει δυνατότητα ώς "Επισκέπτης" να προχωρήσετε σε παραγγελία. Να σας ενημερώσουμε πως με την δημιουργία λογαριασμού δεν χρειάζεται κάθε φορά να πληκτρολογείτε τα στοιχεία σας και έτσι η επόμενη παραγγελία σας θα είναι γρηγορότερη.
Υπάρχει δυνατότητα κατάθεσης στην συνεργαζόμενη τράπεζα όπως επίσης πληρωμή μέσω κάρτας (Πιστωτικής ή Χρεωστικής) και Google payment
Υπάρχει δυνατότητα αποστολής με ταχυμεταφορική και η επιλογή με Boxnow εφόσον υπάρχει θυρίδα της εταιρίας στην περιοχή σας
Η παραγγελία συνήθως αποστέλλεται την επόμενη μέρα και χρειάζεται 1-3 εργάσιμε μέρες να φτάσει στο σημείο που έχετε επιλέξει. Σε ειδικές περιπτώσεις λόγω καιρικών συνθηκών - απεργίες υπάρχει περίπτωση να καθυστερήσει. Σε κάθε περίπτωση με τον αριθμό αποστολής που θα σας έρχεται στο email σας θα γνωρίζετε που βρίσκεται το δέμα σας.

Πολιτική Επιστροφών

Στο Elektronics, δεσμευόμαστε να παρέχουμε προϊόντα υψηλής ποιότητας και εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών. Αν, ωστόσο, για οποιονδήποτε λόγο δεν είστε ικανοποιημένοι με την αγορά σας, η Πολιτική Επιστροφών μας είναι σχεδιασμένη ώστε να προστατεύει τα δικαιώματά σας σύμφωνα με την ευρωπαϊκή νομοθεσία.


1. Δικαίωμα Υπαναχώρησης


Σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό (ΕΕ) 2011/83, έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν σας εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, χωρίς να χρειάζεται να δηλώσετε κάποιον λόγο για την επιστροφή.

Στην περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, ο πελάτης επιβαρύνεται εξολοκλήρου με τα έξοδα μεταφοράς της επιστροφής.


2. Όροι Επιστροφής


Το προϊόν πρέπει να είναι σε άθικτη, αχρησιμοποίητη κατάσταση, και να επιστραφεί στην αρχική του συσκευασία μαζί με όλα τα παρελκόμενα.

Σε περίπτωση λανθασμένης παραγγελίας από τον πελάτη, τα έξοδα αποστολής και επιστροφής επιβαρύνουν εξολοκλήρου τον ίδιο.

Αντίθετα, σε περίπτωση λάθους της εταιρείας, τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν εξολοκλήρου εμάς.

Αν το προϊόν επιστραφεί σε ακατάλληλη κατάσταση ή έχει χρησιμοποιηθεί, ενδέχεται να μην γίνει αποδεκτή η επιστροφή.


3. Ευθύνη Επιλογής Προϊόντος


Ο πελάτης φέρει την ευθύνη να βεβαιωθεί ότι το προϊόν που παραγγέλνει είναι κατάλληλο και συμβατό με τη συσκευή του.

Για παράδειγμα, στην περίπτωση τηλεχειριστηρίων, καλωδίων, ανταλλακτικών ή εξαρτημάτων, ο αγοραστής πρέπει να ελέγξει τη συμβατότητα πριν την αγορά.

Σε περίπτωση που το προϊόν δεν είναι συμβατό λόγω λανθασμένης επιλογής, μπορεί να επιστραφεί εντός 14 ημερών με έξοδα μεταφοράς που επιβαρύνουν τον πελάτη.


4. Διαδικασία Επιστροφής


Για να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης:

Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω του [Email] εντός 14 ημερών από την παραλαβή.

Θα σας παρέχουμε οδηγίες για την επιστροφή του προϊόντος.

Μόλις παραλάβουμε το προϊόν και επιβεβαιώσουμε ότι πληροί τους όρους επιστροφής, θα εκδοθεί πλήρης επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση, ανάλογα με την προτίμησή σας.


5. Εξαιρέσεις


Από το δικαίωμα υπαναχώρησης εξαιρούνται:

Σφραγισμένα προϊόντα που έχουν ανοιχτεί από τον καταναλωτή.

Προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί.

Προσαρμοσμένα ή εξατομικευμένα προϊόντα.


6. Αντικατάσταση ή Επιστροφή Χρημάτων


Μετά την παραλαβή και επεξεργασία της επιστροφής, θα ολοκληρώσουμε την αντικατάσταση ή την επιστροφή χρημάτων εντός 14 ημερών.

Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται μέσω της ίδιας μεθόδου πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε αρχικά.


7. Ελαττωματικά ή Λανθασμένα Προϊόντα


Αν παραλάβετε ελαττωματικό ή λανθασμένο προϊόν, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας άμεσα ώστε να κανονίσουμε δωρεάν επιστροφή ή αντικατάσταση χωρίς επιπλέον κόστος για εσάς.


Επικοινωνία:

Μέσω της φόρμας εδώ

Η εξυπηρέτησή σας είναι η προτεραιότητά μας!

Έχετε κάποια άλλη ερώτηση;
Στείλτε μας οποιαδήποτε επιπλέον ερώτηση, και θα σας απαντήσουμε μέσα σε 2 εργάσιμες ημέρες.
Αποστολή ερώτησης