Συνήθεις Ερωτήσεις

Γενικές Ερωτήσεις

Ο καλύτερος και πιο άμεσος τρόπος είναι να επικοινωνήσετε μέσω της φόρμας που μπορείτε να βρείτε εδώ
Δεν χρειάζεται να δημιουργήσετε λογαριασμό για να παραγγείλετε ένα προϊόν. Υπάρχει δυνατότητα ώς "Επισκέπτης" να προχωρήσετε σε παραγγελία. Να σας ενημερώσουμε πως με την δημιουργία λογαριασμού δεν χρειάζεται κάθε φορά να πληκτρολογείτε τα στοιχεία σας και έτσι η επόμενη παραγγελία σας θα είναι γρηγορότερη.
Υπάρχει δυνατότητα κατάθεσης στην συνεργαζόμενη τράπεζα όπως επίσης πληρωμή μέσω κάρτας (Πιστωτικής ή Χρεωστικής).
Υπάρχει δυνατότητα αποστολή με ταχυμεταφορική και Box Now.
Η παραγγελία συνήθως αποστέλλεται την επόμενη μέρα και χρειάζεται 1-3 εργάσιμε μέρες να φτάσει στο σημείο που έχετε επιλέξει. Σε ειδικές περιπτώσεις λόγω καιρικών συνθηκών - απεργίες υπάρχει περίπτωση να καθυστερήσει. Σε κάθε περίπτωση με τον αριθμό αποστολής που θα σας έρχεται στο email σας θα γνωρίζετε που βρίσκεται το δέμα σας.

Στο Elektronics, δεσμευόμαστε να παρέχουμε προϊόντα υψηλής ποιότητας και εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών. Αν, ωστόσο, για οποιονδήποτε λόγο δεν είστε ικανοποιημένοι με την αγορά σας, η Πολιτική Επιστροφών μας είναι σχεδιασμένη ώστε να προστατεύει τα δικαιώματά σας σύμφωνα με την ευρωπαϊκή νομοθεσία.


1. Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό (ΕΕ) 2011/83, έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν σας εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, χωρίς να χρειάζεται να δηλώσετε κάποιον λόγο για την επιστροφή.


2. Όροι Επιστροφής

Το προϊόν πρέπει να είναι σε ακέραια κατάσταση, αχρησιμοποίητο, και με την αρχική του συσκευασία.

Ενδέχεται να ζητηθεί από τον πελάτη να επιστρέψει το προϊόν με έξοδα του ίδιου, εκτός εάν το προϊόν είναι ελαττωματικό ή δεν συμφωνεί με την παραγγελία.

Αν το προϊόν επιστραφεί σε ακατάλληλη κατάσταση ή έχει χρησιμοποιηθεί, ενδέχεται να μην γίνονται αποδεκτές επιστροφές.


3. Διαδικασία Επιστροφής

Για να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης:


Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω του [email] ή του [τηλέφωνο] εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.

Θα σας παρέχουμε οδηγίες για την επιστροφή του προϊόντος.

Μόλις παραλάβουμε το επιστραμμένο προϊόν και επιβεβαιώσουμε ότι πληροί τους όρους επιστροφής, θα εκδοθεί πλήρης επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση του προϊόντος, ανάλογα με την προτίμησή σας.


4. Εξαιρέσεις

Ορισμένα προϊόντα ενδέχεται να εξαιρούνται από το δικαίωμα υπαναχώρησης, όπως:


Σφραγισμένα προϊόντα που έχουν ανοιχτεί από τον καταναλωτή.

Προσαρμοσμένα ή εξατομικευμένα προϊόντα.


5. Αντικατάσταση ή Επιστροφή Χρημάτων

Μετά την παραλαβή και επεξεργασία της επιστροφής, θα επεξεργαστούμε την αίτησή σας για επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση εντός 14 ημερών. Η επιστροφή χρημάτων θα πραγματοποιηθεί μέσω της αρχικής μεθόδου πληρωμής.


6. Ελαττωματικά Προϊόντα

Εάν παραλάβετε ελαττωματικό ή λανθασμένο προϊόν, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας αμέσως, ώστε να κανονίσουμε την επιστροφή ή αντικατάσταση του προϊόντος χωρίς επιπλέον κόστος για εσάς.


Για οποιεσδήποτε απορίες σχετικά με την πολιτική επιστροφών, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας. Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε!


Επικοινωνία:

Μέσω της φόρμας εδώ

Η εξυπηρέτησή σας είναι η προτεραιότητά μας!

Έχετε κάποια άλλη ερώτηση;
Στείλτε μας οποιαδήποτε επιπλέον ερώτηση, και θα σας απαντήσουμε μέσα σε 2 εργάσιμες ημέρες.
Αποστολή ερώτησης